torsdag 14 juni 2012

Byråsnurra

Jag har gjort en liten skrivbordssnurra att ha lite smått och gott i på skrivbordet. Tanken var lite hemmagjorda blommor och löv som man har gjort av spillbitar som blivit över. Den är inte dekorerad ännu för jag har inte bestämt mig riktigt än hur den ska se ut. Förmodligen blir det lite blommor och någon Magnolia kanske.




Jag fick låna diesen av sötaste Annette men har beställt en egen. Kika in hos Annette för idag har hon lite tips till er, bla dessa enkla dörrknopparna som jag använt på min byrå.

Under byrån har jag en snurrplatta som jag köpt på Slöjddetaljer. Jag satte fast dem med brads genom bottnen av chipboard.


Ikväll ska jag på kurs hos Scraproom. En PrimaLO ska vi göra med Helenas hjälp. Skojigt värre.




1 kommentar:

  1. åh vad fint det blev med dom papperna,
    kvällens kurs blir säkert inte alls roligt, ni får säkert jättefula blommor o annat skräp att dekorera med,o avundjuk är jag INTE, o så ljuger jag bra
    stora kramen Ann1

    SvaraRadera