söndag 18 mars 2012

Mer Rocket age

Som sagt kanonfin serie från October afternoon och de passar så bra till Bus-Ebbe.


 Igår var jag på scrapkaklas hos Jenny och Susanne och det var fantastiskt kul. Vi fick göra ett minialbum av toarullar, altra en minicanvas och göra ett stafflikort på en tändsticksask. Hur kul som helst. God lunch och ett fantastiskt fikabord och som avslutning en liten söt godispåse. Tack kära ni för att jag fick vara med.
Idag blir det en tur till Hässleholm för rolig scrap med underbara vänner.

1 kommentar:

  1. Håller med dig, det var en trevlig dag igår. Är lite avis på dig idag för du ska scrappa hela dagen ;)Hälsa alla feån mig. Jag hittade mall till boxen du gjort till tjejerna. Den var på inch *ler* och den var rolig att göra. Nu ska jag bara "klä" den. Kanske jag hinner scrappa en stund innan det blir jobb.
    Kram Ingela

    SvaraRadera