lördag 31 december 2011

Gott nytt år

Ännu ett år har gott. Ett år som varit fyllt av skratt och scrap med alla goa scrapvänner som man funnit genom denna underbara hobby. Det har oxå varit ett år av sorg efter min högt älskade pålle som jag fick ta bort i mars.
Inför 2012 har jag inga löften bara önskningar...

Att jag ska bli mindre ... under planering och väntan
Att jag ska hitta ett roligare jobb....håller på... och gärna då med pyssel. Det var ju önskningar eller hur?
Att jag ska scrappa minst lika mycket som i år... och det var MYCKET!

Alla brukar köra topplistor över årets LOer och då får jag väl oxå göra det samma så här kommer min topp 10 2011... helt utan placering för det var svårt nog att välja ut favoriterna.
















Oj då, 12 LOer fick det bli av 359 fotade LOer. Inte så illa, nästan en om dagen.


GOTT NYTT SCRAPÅR
önskar jag alla underbara människor som hittar in hit och jag blir SÅÅÅ glad över era fina kommentarer.
Vi ses nästa år!!












4 kommentarer:

  1. Gott nytt år på dig med! Jag hoppas verkligen att du får alla dina önskningar uppfylda.

    359 lo :-O Wow! Du har verkligen legat i.

    Vi ses nästa år! =)
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Jenni
    Lika härligt varje gång att titta in i ditt Scraprum.
    Gott Nytt År.
    Hoppas vi ses snart
    Kram Sanna (Prickelina)

    SvaraRadera
  3. Ett gott nytt scrapår till dig Jenni! Fina dina LO´s är! Har du fått inbjudan om Steninge i februari? Jag har anmält mig, ska du/ni dit? Vi ses väl nån gång framöver på nån scrapträff.

    SvaraRadera
  4. Oj vilken kavalkad av blider, ett toppen scrapår med andra ord :) Jisses, jag vet inte hur många jag fick ihop förra året, en bråkdel av vad jag brukar... Men det finns det ju en förklaring till :) Nu är jag mer i fas då vakanr kreativiteten upp...
    Ha en god fortsättning på året som precis börjat, om allt blir enligt planerna blir det scrapmys här hos mig idag....

    Kram Aase

    SvaraRadera