tisdag 6 december 2011

Dear santa I can explain...

Blev så förälskad i den titlen och var bara tvungen att använda den. Denna LOen har jag gjort till Engströms och har ni varit duktiga så har ni redan sett den, jag bloggade den nämligen där i söndags. Den vackra snöflingan kommer från Cherry Lynn och är underbar. Love it.

Pust och stånk jag har idag varit och handlat ALLA mina julklappar. Nu är det bara det roliga kvar... att slå in dem. Jag har köpt ganska många små och då kanske man kan vika sig en egen liten låda...mmm. Får se vad tiden räcker till. Imorgon har goa Annette bjudit in mig och min Bia för att leka lite med henne och hennes Bia. En liten playdate om man så säger.

3 kommentarer:

  1. Men inte behöver hon förklara nåt... Hon är ju bara toksöt. Inte kan hon ha hittat på nåt ofog. Men du kanske inte får nån julklapp - Caesar har synpunkter på det där med att klä ut hundar! ;)

    SvaraRadera
  2. haha, kotten kommer också å leker en stund, undra om vi kan fresta henne med en bia.

    SvaraRadera
  3. Lika fint som vanligt,hoppas ni alla 3 får en trevlig dag.
    Kram Prickelina

    SvaraRadera