söndag 2 oktober 2011

Hemma igen

Oj oj oj så kul vi haft! Och så fantastiskt god mat vi ätit!!! En helt underbar helg som försvann i ett nafs. Många nya vänner hittades. 4 LOer, en "postlåda" och 3 inspirerande kurser har jag hunnit med. Kan säga att jag har fina distressfingrar eller händer är nog mer rätt! Mycket skratt och djupa disskusioner har vi hunnit med oxå mellan varven.  Alsterna ska fotas och läggas in i bloggen under veckan och idag får ni se min altrade vinbox. Den ska med till 2 övernattningsträffar till i höst så den lär vara både tom och utsliten till dess men då har den verkligen jobbat av sin kostnad hahaha.
framsidan
baksidan
locket
Fler bilder från träffen finns i Pysseltagens blogg. Bla denna som Erika tagit och den är tagen på förmiddagen så vi är alldeles nyktra, bara väldigt glada!!!
Från vänster: Christel "kotten", jag, Annette "farmor", Susanne "blomman", Susanne " prickelina" och sist men inte minst Christel "stampe".

Glömde nästan att säga att ni ska kika in på AOS idag för jag har ett minialbum med i inspirationstidningen.



2 kommentarer:

  1. Jag var inne och såg ditt minialbum, det är jättefint! Snygg vinbox med, den får vi titta lite närmare på den om några veckor =)

    SvaraRadera
  2. Hej Sötis.
    Saknar dig.
    SÅÅÅÅ roligt vi hade i helgen!!
    Tusen tack för alla tips med min LO.
    Du , det var ju jätte kul....
    Visste inte jag.

    Många kramar vännen

    Blomman.

    SvaraRadera