torsdag 29 september 2011

Utmanad

Jag blev utmanad att visa min allra första LO och den är man väl inte så stolt över längre men det var ju den som gjorde mig fast i denna underbara hobby. Jag var på kurs på Scraproom i Helsingborg under fina Caroline Rundbys ledning. 2 mönstrade papper och 2 cardstock fick man och sen visste man inte egentligen hur det skulle gå till men med Carolines hjälp och stöd vågade man prova och jag fick ihop detta...
Motivet känner ni nog igen. Hon finns ofta i min blogg. Detta var hösten 2007 och jag brinner fortfarande för denna hobby. Allt som går att scrappa scrappas givetvis.

 Hoppas nu att någon modig scrappare antar utmaningen att visa sitt första alster, men det krävs lite mod att göra det, oftast ligger det ju väl gömt långt ifrån dagens alster. Hi hi hi.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att se! Som med mode så ändras stilen hela tiden och den här var ju jättefin när du gjorde den =) Ja Caroline hon bär skuld till många scrapoholics, här sitter en =)

    SvaraRadera
  2. Jag tänker anta utmaningen, har bara gjort en enda lo, men jag lovar att visa den efter scraplägret i helgen, men sen förväntar jag mig en synerligen utförlig kurs i lotillverkning
    och denna som du visar idag är ju jättefin (som vanligt)fast det var från en nybörjare.
    stora kramen

    SvaraRadera