onsdag 13 juli 2011

SEMESTER

och jag har börjat den med en hel dags scrap med de mest underbara och glada tjejer. Jag har knåpat med Pysseltagens juliutmaning och nu är den färdig. Tävlingen gick ut på att man köpte ett kit och man var tvungen att ha med minst en av varje sak som fanns med och det var inte lite kan jag tala om så är ni sugna så är det inte för sent än.
En liten närbild på de egenhändigt gjorda blommorna. Speciellt glad blev jag över spetsblomman och snörsnurran. På bokstäverna har jag lagt lite cracklelack. Som sagt mycket grejer var det.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Återigen har du tillverkat en underbar LO.
    Så det är väl bara att Gratta dej för din förra vinst och kanske igen.
    Tack för en trevlig dag i Onsdags.
    Susanne Friberg Prickelina

    SvaraRadera
  2. Verkligen en fin LO, spetsblomman blev ju bara sååå fin, ja alltsammans är jättefint.
    kramar Annette

    SvaraRadera