torsdag 16 juni 2011

Beach

Scrappa loss har en junitävling nu. Man ska ha något som börjar på J, något på U osv. Dessutom skulle man ha 2 mönstrade papper, 1 CS, 1 omålat stämpelmotiv och inga köpta blommor. Alltså fick man göra egna för blommor måste man ju ha hihihi.
Jag har använt Juteväv, Utstansade sjöstjärnor, Nål och Illgrön glasdekoration. Blommorna har jag gjort av resterna av mönsterpapperna. Stämplen blev oxå titlen på Loen. Tack Diana för jutebiten,Me like.
Internet fungerar fortfarande varannan dag men imorgon ska det komma en tekniker och kolla om felet ligger inne hos oss. Jag kan ju inget om datorer så jag hoppas verkligen att han löser problemet för jag vill ha internet varje dag. Det betalar jag för.

2 kommentarer:

  1. Det var så lite så. Gillar skarpt din tolkning, speciellt JUNI *hihihi*.

    /Diana

    SvaraRadera
  2. Verkligen en härligt fin och "sandig" LO. Kul att du ville vara med i vår tävling!

    SvaraRadera